2 November

Men herregud vad nedröstad jag blev i frågan om delat täcke i går då. Men alltså ni som delar på ett enkeltäcke är ni sjuka i huvudet på riktigt eller? Höhö nä skoja bara smaken är som baken i mitt fall väldigt bred så jag behöver mitt egna täcke (och minst en 160 säng...)
God morgon förresten! I dag är det full rulle som gäller. Först ska vi till öppna förskolan och härja (eller i mitt fall sitta på arslet och fika) sedan blir det möte i Vara och efter det direkt till jobbet för ett kvällspass. Har tänkt tidsinställa några inlägg (om jag hinner).

Gissa förresten vem som lipade ihjäl sig i går när Vide sade mamma och fattade vad han sa, märkte att jag blev överlycklig och sa det sjuhundra gånger till. Alltså måste bara filma det och trycka upp i ansiktet på folk för så jävla sött är det!



Kommentarer
Postat av: Diana

Men åååh!! :,) FILMA jaaa fortfort! :D

2011-11-02 @ 10:45:02
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh söta killen, så fint med svartvita bilder.

2011-11-02 @ 11:16:07
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: storasyrran

Härlig känsla när de säger mamma! =)



Jag håller med dig i täckfrågan. Jag tänker inte dela! Vad tusan, det blir ju asvarmt för det första. Jag vill ha mitt täcke precis som jag alltid har haft trots att det sedan 10 år ligger en bredvid mig!

2011-11-02 @ 11:29:12
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: marie

Gulligt! :)



Och jag skrattade åt inlägget om dubbeltäcke..vi använder det..det går! ;) Förutom när jag är sur.., då åker ett eget duntäcke fram. Bara föratt ;P kramar

2011-11-02 @ 14:11:26
URL: http://smakottar.blogspot.com
Postat av: Sandra

Naw vad gullig, kan tänka mig att det hoppar lite extra i mamma♥at idag =)



Och det där med dubbeltäcke eller inte, håller med du.

När jag var ihop med min första kille vid 15-20 så bärjade vi med ett men sen en dag så bad han om ett eget för jag snodde tydligen hans del hela tiden,

gissa om jag blev sur?!

O ja =)

Men sen dess är det två täcken som gäller, jag vill burra in mig i mitt även om man gärna skedar ibland (hade jag gärna gjort oftare men singel som man är...)och har det myspys så är det alltid skönt att krypa in till sitt och somna !!

Kram på dig

2011-11-02 @ 15:17:19
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com
Postat av: mamma

det är något väldigt stort när man får höra det första gången du måste skicka så jag får höra. kram!

2011-11-02 @ 21:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0