20 November

Tjooooo!
Nu är marathonhelgen avverkad och jag har hamnat i soffan i kalsongläge typ.
Har varit så seg och trökig de här dagarna så jag har inte haft något vettigt att dela med mig av här (eller har jag någonsin det höhö). Nu tar jag nya bloggtag och rycker upp mig inför en ny vecka. Ska på utbildning två dagar nu så det ska ju bli intressant förstås.
Men det absolut trökigaste i dag var inte jag utan nyheten att min favoritlasse har avlidit och för att hedra honom kommer här en gamal favoritlåt. Lasse är den goa grädden på pulvermoset (för videon är kass men hade varit helt värdelös utan Brandeby)

RIP

Kommentarer
Postat av: Diana

AH sorgligt deluxe!! Lassekväll it is, snart tycker jag allt :D baj dö wäj, mycket bra låt :D

2011-11-22 @ 11:32:14
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0