27 November

Glad första advent på er!
Vad har ni för er en sådan här stormig dag? Jag har dessvärre vart tvungen att sricka ut näsan eftersom jag har varit och jobbat. Tur att det ändå är milt!
Nu har jag precis klämt i mig korv med bröd till lunch och snart har resten av familjen också ätit upp och då ska vi ta tjuren vid hornen och få tummen ur röven. Ja alltså vi ska försöka få på Vide en tomtedräkt och fota en snällt sittande tomtenissse med ett glatt leende på läpparna....jooorå. Någon som tror att vi kommer att lyckas? Tror att både silvertejpen och russinpaketet får åka fram och alternativt blir det en tomteluva i photoshop. För i år ska vi vara seriösa och skicka julkort!




Kommentarer
Postat av: storasyrran

Ja du.. jag försökte mig på ett foto med två vildingar häromdan. Det blir minst sagt roliga julkort! Men det är charmigare än när de sitter fint och tittar in i kameran! Lycka till!

2011-11-27 @ 13:47:51
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0