9 november

Mörrn!
Nu är det så här att jag jobbar lång dag i dag. En väldigt lång dag men det ska självklart bli lajbans ändå. Kommer givetvis att tidsinställa ett par inlägg.
Det hände något fruktansvärt tragiskt i går. Jo alltså efter min och Håkans glöggfest så är jag redan spytrött på allt vad julsmaker heter. Illa! Förmodligen är det som med lösgodis, jag är på't innan någon hinner säga pippakaka.

Vide fick smaka chokladkex i går men det märks väl inte? Närå det gick helt obemärkt förbi. Inga fläckar fick vi på soffan heller...


Söto!

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Sikken sötnos han är lilla V!



=)

2011-11-12 @ 00:46:45
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0