Grön ost och tåbira

Oj då. Hela dagen har gått och jag har inte bloggat ett endaste dugg. Dåligt dåligt. Det har liksom varit fullt upp. Vi var ute hela familjen och hejade på Håkan som klättrade i äppleträdet (eller beskar det som ha själv kallade det). Sedan kom min mor och bror hit och vi har fikat och umgåtts. Sedan avlöstes dom av svärisarna som också ville prata av sig och gosa Vide. Mycket trevligt!

Min mamma hade med sig en sak till mig som jag tänkte visa i morgon men hon hade även med sig en grön ost...

Så nu vil jag ha en vild gissning på vad ni tror att vi ska äta till kvällsmat? Ja, självklart bir det ostbricka med diverse mer eller mindre gröna ostar.
och på tal om ost så var ju inte det här en så bra idé Håkan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0