Helg!

Ja jösses vad gött det ska sitta med tre lediga dagar nu alltså. Sitter här och har värsta fredagsfeelingen redan nu. Gött mos.
I morgon är det full rulle som gäller. Vi ska in till stan på förmiddagen och storhandla. Självklart ska jag även försöka hinna med en snabb veva på stan också men allra först har jag klipptid. Mitt huvud behövert säger jag bara. Så himla bra tajmat att få håret fixat inför kvällen då jag ska knöka runt med 2000 käringer inne i arenan och dreggla över Brolle. Mhm.
Hoppas ni andra får en forsatt fin kväll så hörs vi i morgon!

Bye bye långa håret!

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Jag kan ju klippa till dig om du vill =) TÄnk vad du ska hinna blogga nu!

2011-11-10 @ 23:39:40
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0