Jag känner mig blåst

Helvete vad det blåser ute! Tur att man är ledig i morgon så man slipper sticka ut näsan över huvud taget. Jag är trött på att känna mig som en seriefigur fram och tillbaka från jobbet (alltså det är sådan motvind så jag står och trampar på samma stället och kommer ingen vart) Måste ha sett fruktansvärt kul ut och när snoret flyger ur näsan och blåser iväg till andra sidan gatan då vet man att det blåser rejält ute!
Nu ska jag sluta prata väder (man skulle ju nästan kunna tro att vi är på dejt eller nåt)
Hepp nu ska jag soffslappa och datornörda resten av kvällen gad dämmit!

Så här kan man också se ut när det blåser

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Jag det är verkligen jobbig blåst idag. Nu ikväll känns det nästan lite läskigt!

2011-11-27 @ 22:34:39
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0