Mitt vänsterprassel har hamnat i kläm

Hej!
Här har vi haft en slapp eftermiddag och kväll och jag har faktiskt lyckats se två hela program på teven tillsammans med Håkan utan att varken pillra på datorn eller telefonen. Romantiskt värre. Dessvärre har mitt vänsterprassel (eller bloggen som den brukar kallas...)bivit lidande men jag hoppas ni överlever. 
Nu ska jag fortsätta trycka i mig lussekatter här och vem som än känner sig sugen får boka fikadejt med mig höhö (men det är som på Ullared finns i frysen just nu - kanske inte i morgon. Skynda fynda!)
Är även lite orolig inför morgondagen. Efter träning får man ju träningsvärk betyder det att jag kommer ha bakvärk i morgon?
Trevlig kväll säger jag och pekar på mitt nyblekta hår. Fast det här är tyvär en gammal bild för nu är jag lite lätt grönhårig igen precis som det ska vara...


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Men å vad gott, när f*n ska jag hinna???

2011-11-24 @ 01:13:47
URL: http://www.fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0