Nästan ett tårkalas och en tiara

Hej!
Nu hinner jag blogga lite. Dagen har gått jättebra trots att man känner sig lite borta emellanåt när man inte har full kontroll. Fast alla andra "fröknarna" är ju så snälla och trevliga och hjälpsamma så det kan ju inte bli annat än bra. Gissa förresten vem som nästan började gråta av lycka när hon gick ut genom dörrarna, strax före fem, och blev mött av en karslok och busvide. Åh säger jag bara vilken tönt jag är men det är såna där grejer som gör en toklycklig nu för tiden. Ta dig samman kvinna!
Vide är lagd och resten av kvällen kommer spenderas på sofflocket. I morgon är jag ledig igen (somliga har det tufft) och då drar jag och Vide iväg till Skövde tillsammans med mor, bror och syster. Känner Sixten för att krystas ut så är vi ju nära KSS i alla fall höhö.

Vide hittade min tiara förut och vägrade ta av sig den. Gärna för mig för jösses vad söt han blev.

Kommentarer
Postat av: REGNSJUK.

Jag tycker det är helt okej att bli lycklig över en så fin sak! :) Du behöver inte alls ta dig samman!



(Din Vide ligger för övrigt på Topp2-listan över sötaste videungar någonsin!)

2011-11-14 @ 20:21:08
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar & Känslor]

Skövde, kss...fyra mil från mig, häftigt.



Åhhh...han är jättesöt i tiaran!

2011-11-14 @ 23:39:41
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0