Vart är jag?

Jag somnade liksom på soffan! Sittandes med datorn i knät! Sånt här trams sysslade jag ju inte ens med när jag var gravid och kände mig som en sengångare med sömnbrist. Jag skyller på att Adam Live var i gång på teven...
Känner mig helt schlet och vill egentligen bara dra täcket över huvudet men jag måste verkligen duscha. I morgon är det dags för utbildning igen och då kan jag inte sitta där med flötlugg och lukta disktrasa för då blir jag nog utesluten ur facket eller nåt.
I morgon hade jag tänkt ha lite skolfototema här på bloggen. Det blir ingen vacker syn vill jag lova men det bjuder jag på höhö. Lite synd bara att man inte tagit bättre hand om sina kataloger. Sidor som fattas och omslag som är borta. Tyvär har jag inte lyckats tappa bort det här omslaget...

Nu för tiden finns det ju bloggar om man gillar att synas...


Kommentarer
Postat av: Fnulan

OM jag inte har tid att vistas i bloggisfären, kan inte du pausa då? Nu har jag ju skitmkt att ta igen... suck....

2011-11-28 @ 22:46:04
URL: http://fnulan.se
Postat av: Sara L

Åh, kommer ihåg det omslaget! Du jag hade verkligen velat se hur Christer ser ut på låg- och mellanstadiebilderna! Haha

2011-11-29 @ 13:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0