17 Oktober

God morgon!
Här sitter jag och Vide och äter frukost. Verkar som att jag än så länge är ledig i dag. Jag har förvisso redan blivit väckt en gång och fått förfrågan om att jobba på förskolan i Vara men det är ju det att jag bara har önskat här i Kvänum eftersom jag är körkortslös och hopplös. Som tur var så somnade jag om. Kom i säng ganska sent i går kväll eftersom jag satt och plöjde nästan hela första säsongen av så mycket bättre, vet inte om jag ska skratta eller gråta....åt Krister Sandelid alltså...jag själv är ju aldrig någonsin pinsam höhö.
Di leva vill jag ju bara adoptera eller något. Jag har fastnat. Jag vill umgås med svampar...
Näpp nu ska jag slå en pling och jaga hit Eve och Leo på lite filmmys.
Håll utkik förresten för i nästa inlägg kommer första delen av svaren från frågestunden. 

 

Kommentarer
Postat av: Louise

Mysigt kort! Hahaha kul att äpplet syns från telefonen! :)

2011-10-17 @ 11:53:09
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Majsan_mollan

Men.. det var ju just det där vädret jag ville ut o fota till. Hoppade i kläderna med kameran i handen. När jag kom ut duggregna det och va grått, grått grått.. labila Göteborgare väder.. :/

Ha en härlig dag!!!

2011-10-17 @ 13:29:46
URL: http://prinssesanpaarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0