18 Oktober

Hej på er!
Ber om ursäk för dålig bloggning men jag har jobbat och sovit och snart ska jag jobba, sova och jobba lite till innan vi hörs i gen. Sedan jag vaknade vid fyra så har jag bara suttit i soffan och kännt mig som värsta slapphögen. Vädret har varit så förbannat tråkigt och jag har till råga på allt ont i huvudet. Det har jag liksom aldrig. Jag skulle vilja ha hjälp med en sak. Jag är ledig till helgen och känner att jag vill hitta på någonting för annars hade jag ju lika gärna kunnat jobba resonerar jag. Det är tänkt att vi ska he en barnfri lördag jag och Håkan. Men vad fan gör man då? Finns ingen bra film på bio så det är bara att glömma. Var så längesedan bara jag och Håkan gjorde någonting själva(om man inte räknar trippen till Ullared...) så jag har änna glömt hur man gör. Tips på aktiviteter mottages tacksamt. Bara seriösa svar tack för det här är såklart en väldigt seriös fråga.

Hur var det man gjorde nu igen?


 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Ja hur tusan fördrev man all tid tillsammans innan man hade barn?

2011-10-18 @ 20:19:24
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Klättra klättervägg kanske :-)

2011-10-18 @ 20:20:57
URL: http://mikahela.blogg.se/
Postat av: Diana

Kom ihåg att kärleken faller inte på träden, utan den ska gödlas.



Höhö har ni bara det i tanken så löser allt sig! :) Varför inte ta in på nåt hotell? Do it tycker jag, det är ni värda :D



Fiiin bild förresten<3

2011-10-18 @ 20:25:51
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: cammie

Ta in på hotell :) Det gjorde alltid jag och martin innan vi fick barn. Lixom bara för att komma hemifrån ett slag. Lite miljöombyte. Tihi, ta kinnekulletåget till GBG vet ja :)

2011-10-18 @ 23:51:11
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: sändy

å ja har massa tips!

-ligga i sängen hela dan

-hitta på varsin lek å sen tvinga den andra å leka höhö

-ta bilen å bare åk! (gillar du inte överraskningar kan Håkan betsämma vart i ska).

Höppas i fåret redigt trevligt! (har jobbat lite mycket med bonniga pansionärer märker ja höhö..)

2011-10-19 @ 13:12:07
Postat av: Em

Ligg kvar i sängen... Ät alla måltider i sängen, prata om allt ni inte hinner prata om, sov, prata, ät, mys, kramas! Ät massa götta i sängen! Eller detta kanske är sådant man längtar efter när man har äldre barn och två som tar all sin tid...

Eller så åker ni på spa! Till Särö utanför göteborg! Närma Ikea med!!

2011-10-19 @ 14:15:34
Postat av: Anna S

Äventyrsbad kan ju va mysigt! =)

2011-10-19 @ 16:01:59
URL: http://myspysarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0