19 Oktober

Hallå där!
Nu sitter jag och slappar i soffan och är förvånansvärt pigg trots att jag har varit lite sjuk i huvudet och tackat ja till att jobba klockan ett i dag trots att jag jobbade i natt. Vet inte vad jag går på (hostmedicin?)
Tack för finfina tips om vad vi ska hitta på i helgen. Det där med att ligga i sängen hela dagen låter ju väldigt trevligt men jag börjar klättra på väggarna bara av tänka tanken (så det kanske får bli klätterväggen? höhö)
Nä det är inte lätt att ha myror i arslet men ändå vara på tok för lat för att ägna sig åt något fysiskt. Ni får gärna fortsätta komma med tips det är jätterolig läsning!
Nu ska jag ta igen lite förlorad datortid och svara på lite kommentarer så ni inte tror att jag dissar er helt för det gör jag absolut inte. Löv ya!

Hej hej



Kommentarer
Postat av: sandra björn

Jag vill träffas snart kristin! Var för länge sen ju =(

2011-10-19 @ 19:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0