23 Oktober

Hej på er!
Lite sen uppdatering i dag men vi tog en rejäl sovmorgon och sedan åkte vi för att hämta Vide och fastnade hos svärisarna ett tag med kaffe och gott fika. Vi fick både puss och kram av lillefis när vi kom (okej lite våld krävdes allt måste jag erkänna)
Allt hade gått jättebra men det trodde vi ju inget annat. Jag och Håkan kanske borde ha ensamtid någon mer dag. Det var ju faktiskt riktigt mysigt. Eller nja vi var helt slut efter shoppingturen och orkade inte mer än att dö på sofflocket och svulla godis (som vilken annna kväll som helst med andra ord) Vi satt även och bråkade om vem som hade mest deformerade tänder, möglade vid varsin dator och Håkan avslutade kvällen fint med att skalla mig rätt på kindbenet...görhärligt har vi haft det. Verkligen.

Skönt att ha söttrollet hemma igen!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-23 @ 16:34:35
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-23 @ 16:35:03
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0