7 Oktober

Morrn morrn!
Här sitter vi och äter frukost. Själv är jag färdig men Vide tycks alrig bli mätt. Pluppis har nu tryckt i sig en portion havregrynsgröt (vuxenzise!), två polarkakor, ett ägg och snart en stor banan. Det är så himla gött att han äter ordentligt.
Här är det tråkigt väder så jag ska greja lite inne i dag innan jag börjar jobbet. Klädhögen ska bort bland annat höhö. Håkan jobbar också i dag så honom får jag inte se röken av förren efter nio när jag slutar. Då får det bli fredagsmys för det är tydligen fredag i dag. Vart har den här veckan tagit vägen egentligen?

Vad hittar ni andra på i dag?

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Vi har varit på Musiklek i kyrkan. Sjungt, lekt och fikat (samt tjötat med massa andra mammor).

Nu stensover barnen och jag är glad över att få en stund ensam!

2011-10-07 @ 12:20:03
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0