En enda röra

Hej!
Här sitter jag i min ensamhet och slappar. Vide sover fortfarande och Håkan tvättar bilen. Funderar på att ta en promenad sen efter att Vide har ätit för det är så himla gött väder ute. Eller så tar latmasken över och jag blir kvar här inne det återstår att se. Har inte gjort så många knop sen jag kom hem från jobbet. Såg på värsta pojkvänsakademien och förundrades över hur många idioter det finns (och att man kallar tjejer för rekvesita?) Fet jävla dubbelsuck på den alltså.
Jo alltså jag hade förresten tänkt mig en "videoblogg" i kväll kan det va något att hänga i flaggstången?
Nä nu får jag äta någonting känner jag.
Men gud vad rörigt det här inlägget blev men jag känner mig ganska rörig just i dag så då kan det väl vara på sin plats.

Ännu en bild från i går.


Kommentarer
Postat av: cammie

wihooo. Videoblogg :)

2011-10-24 @ 20:04:23
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0