Fredagsmys?

Har försökt skriva ett inlägg här i fler timmar nu känns det som men det kommer saker i vägen hela tiden. Kött potäter och brunsås till exempel (ni trodde väl ändå inte att jag satt och åt tacos eller något annat typiskt fredagsmysigt? Va?). Nu sitter jag och mölar godis och tantskruvar som sköljs ner med rödvin men dagens feta i-landsproblem är att jag redan är mätt...fy fan vad dålig tajming alltså. Badet gick bra förresten. Vide hade gärna slängt sig i med huvudet före i bassängen om jag hade släppt honom lös. Gulleungen.
Nu ska jag och Håkan fortsätta vara minjury framför idol och eftersom det är svenskt tema i dag så är det ju ovanligt outhärdligt. Bara massa oscar linnros, maggio och annat skit som jag inte vet hur det stavas. Suck. (Nä jag kan inte göra det bättre själv men jag är bra på att ha åsikter)
Ha en bra kväll så hörs vi i morgon!

Och bara för att det är fredag så bjuder jag på en partygif! Shake it! 
how to make gif

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hahahaha! Snyggaste gifen ever (och fortfarande en jäkla rolig fest)

2011-10-15 @ 00:25:34
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja okej då förstår jag. Hoppas ni haft en trevlig helg.

2011-10-17 @ 09:45:40
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0