1 September

Hej och godmorgon!
Här har vi ätit frukost och just nu kollar jag ikapp mig på breaking news. Jag väntar spänt på att åttiotreåringen med silikonpattar ska dyka upp i rutan. Sanslöst spännande!
Jag sitter även och velar fram och tillbaka hur jag ska göra med håret. Känns just nu som att det får bli ett sista minutenbeslut när jag väl sitter i stolen. Ännu mer spännande...
Nu måste jag greja lite här innan jag går i väg men vi hörs lite senare!

Hårblekningen gick bra i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja jag bloggar lite...men inte lika snyggt som du dock.

Livet är helt okej här. Ditt med vad jag förstår :) Kram

2011-09-01 @ 11:24:59
Postat av: Louise

Oh då är det bildbevis sen på håret! :) Ska bli sååå skönt att fixa håret! Jag har inte varit där på evigheter! Ja det var ju jättelätt att göra rörliga bilder på den sidan, bara att ladda upp och spara :)

2011-09-01 @ 12:07:33
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Diana

Snyggis som alltid! Kom ihåg att jag vet vart du bor... ;p så klipp rätt höhö :D

2011-09-01 @ 12:22:08
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0