11 September

God förmiddag mina vänner.
Vårat internet beter sig fortafrande som ett rövhål så vi får se hur det blir med inläggen här fram till att felia fixar det.
I går var vi på en kanontrevlig kräftskiva i alla fall. Bäst var ju ändå när vi körde introtävling (alltså man ska fort som fan ställa sig upp om man vet vad gruppen och låten som spelas heter) Alla som känner mig vet ju att jag är rätt värdelös på detta. Jag lyssnar ju liksom inte på norma musik tyckte jag. Vilken låt tror ni jag knäckte? Erik Saaaaaade! Påpulöööööööör! Vrålade jag och vann två poäng till mitt lag höhö. Min smala musikssmak sträcker sig inom genrerna nittiotalsnostalgi/shlager/metal.
Ska försöka slänga upp lite bilder senare om tekniken vill sammarbeta med mig men så länge får ni se hur jag såg ut (i nytt läppstift) och fina värdinnan är med på ett hörn också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0