24 September

Morsning korsning.
I dag jobbar ju jag dårå (vad annars?) men vad är väl en bal på slottet och det gröna gräset på andra sidan? Eh...
Hade en kanonmysig kväll i går. God mat och trevligt sällskap och som ni märkte behövde jag inte lyfta ett finger höhö. Nämen vi kikar väl på lite bilder då.

Findukat bord. Ser ut som att vi har lagt ut en tidning som duk men det är faktiskt en duk (jag lovar)bör tilläggas att det var min mor som lade fram den och inte jag...vad tror ni om mig egentligen? Att jag liksom blivit vuxen och korrekt?. Julservetterna fick vi fram också för det är ju bara tre månader kvar säger dom som vet...

Den gravida bröt sig in i kylen

Hugo sprang runt och Vide sprang efter <3


Ju fler kockar destå....mer mat! Mor stod för varmrätten och syrran för efterrätten.

Maten fick jag ju såklart ingen bild på. Jag var väl för upptagen med att möla helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar din kyl och frys! så jävla snyggt med svart, vill haaa! Synd man bor i hyresrätt :p

2011-09-25 @ 15:39:30
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0