7 September

Morrn!
Gud va gött det satt med en sovmorgon i dag alltså. Precis vad jag behövde!
Nåväl vad har hänt sen sits. Jag pallade inte trycket i går utan sprang till jobbet före simturen för att återförenas med min kära högerhand/iPhone.
Simturen gick hyffsat bra. Orkade bara en halvtimme eftersom dom började spela Kicki Danielsson på högsta volym. Min första impuls var att dränka mig men jag gick och bastade i stället. Där hade jag kunnit sitta och päsa hur länge som helst men fick ge vika för träsmaken. Nästa gång tar jag med mig en dyna.

Det får bli en snodd fejjanbild här. Stoffe står både framför och bakom kameran här (långa armar höhö)



Kommentarer
Postat av: syrran

vilken rolig bild =) ser ju att det är din hand men den skulle lika gärna kunna tillhöra någon annan som ville va med på ett hörn haha =)

2011-09-07 @ 13:10:06
URL: http://mrsjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0