8 September

Tjena tjena!
Här har det varit dött i dag tyvär. Tänk vad mycket kul jag hade kunnat skriva om internet bara funkade. Håll tummarna för att jag hinner skriva klart det här innan skiten dör igen och jag får psykbryt på riktigt. Det hjälpte ju föga med en ny router så nästa vecka ska dom skicka hit en tekniker. Trevligt. Flytta in vettja! Här krånglar det nämligen 24/7.
Nu får det vara färdigklagat för egentligen är jag ju ganska nöjd med livet eftersom jag är ledig i morgon. Troligtvis blir det en tripp in till lisch med syrran och Hugo. Ja tack!
Får se vad kvällen har att erbjuda. Hade planerat att simma men är mer sugen på att ligga och dö i soffan med en godisskål på buken. Ge mej en spark i röven någon!

Det får bli ännu en snodd bild. Hittade den här "smickrande" bilden på facebook så den bjuuur jag på!

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Snygga kylskåp iaf :)

2011-09-08 @ 18:25:13
Postat av: Malin

haha läckert =)

2011-09-08 @ 20:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0