Blogg.se's iPhone app

Jaha då har blogg.se äntligen släppt sin app. Yippie-kay-yay moterf... tänkte jag och laddade genast hem och passade på att bli av med mobilbloggsoskulden inne på ica när jag stod och skulle välja fika. Än så länge har det fina lilla inlägget inte dykt upp här så vad ska man säga? Jag är inte förvånad. Den som lever (och fortsätter läsa min blogg) får se om det någonsin gör det eller har försvunnit någon stans i cyberrymden.
Någon mer som har testat? Hur har det funkat för er?

Det här fikat blev det i alla fall så nu slipper ni ligga sömnlösa över det höhö.



Kommentarer
Postat av: Marika

Hej!

Jag hoppas att du får en bra fortsatt dag :)

2011-09-27 @ 15:01:38
URL: http://katrimarika.blogg.se/
Postat av: Helena

Men åh! Avis! Måste kolla på en gång om det har kommit till android med!! Har väntat på den i en hel evighet!!:)

Ja suck, jag antar att man vänjer sig snabbt, men man kan inte låta bli att få en liten klump i magen nu när det "bara" är 3 månader kvar!!:/

2011-09-27 @ 16:05:12
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0