Lyckliga gatan

Hej på er!
Nu sitter jag och klämmer i soffan en liten stund. Har som sagt jobbat en sväng och efter det pallrade sig hela familjen till affären för att inhandla lite nödvändigheter till vårat ekande kylskåp. Snus till Håkan och färska champinjoner till mig och Vide den stackarn fick inget.
Nu sover Vide och Håkan klipper gräs så vad ska jag göra då? Måste ju först och främst få mitt datorbehov stillat och sedan får jag väl piffa till mig lite för i kväll blir det ju skinnkjols-battle. Dont miss it för allt i världen!

Jag en annan dag.

(och till er som undrar vad rubriken betyder så är det låtjäveln jag har haft på hjärnan sedan klockan 07.30 i morse...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0