Prima ballerina

Hej hopp!
Eller hopp är kanske att ta i. Jag har efter en del googlande och samtal med med min syster diagnostiserat mig själv med lunginflammation. Joroserrusåatt här ser ni en som kommer få hänga på vårdcentralen på sin enda lediga dag den här veckan. Suck och stånk och stön. Nä men jag ringer väl dit i morgon och ser om dom har en tid att klämma in mig på. Hur lång tid kan det ta att lyssna på ett par lungor liksom?
Hepp nu ska jag sluta tjata och gnälla om min stackars sjuka kropp för jag känner mig ju inte sjuk utan "bara" som att ett revben är knäckt höhö.

Har man (med nästan all säkerhet) lunginflammation får man äta upp alla kvarvarande ballerinakakor i paketet utan att informera sambon muöhöhöhow do you make gifs

Kommentarer
Postat av: Fnulan

VILL HA KAKOR!!!!!!

2011-09-27 @ 22:33:39
URL: http://fnulan.se
Postat av: REGNSJUK.

Men neej, stackare! (Fast nej, det är ju inte alls synd om dig, du har ju kakor! Fusk!)

Skickar i alla fall en krya på dig-kram!

2011-09-27 @ 23:35:03
URL: http://regnsjuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0