Schleto

Hej på er!
Nu har jag kravlat mig upp till sist. Nåja jag har faktiskt varit vaken sedan 11.30 men det är först nu jag kunnat sätta mig här. Fasen vad opigg jag är i dag. Tre timmars sömn är väl inte optimalt men nu kickar väl snart kaffet in så det blir rätsida på den här dagen också (som började fantastiskt bra med att tres nät återuppstod från de döda. Äntligen kan jag känna mig som en hel människa igen).
Vad hittar ni på en dag som den här då?

En oretucherad och oinstagramad bild på den bistra verkligheten. Hej rödögd, oborstad och hårt arbetande småbarnsmorsa!


Kommentarer
Postat av: snigelpickan

Den bistra verkligen är iallafall vackrare än de retucherade bilderna i magasinen. Ha en trevlig helg!



Kram från Picka

2011-09-23 @ 13:56:35
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: Louise

Hahaha ja det tycker jag absolut att du ska göra! Alla förtjänar en blombukett då och då :)



Ja jag tror att det kan bli snyggt som tavla faktiskt :)

2011-09-23 @ 15:10:06
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0