Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Linda


Går du hellre ut (på party etc) med stökigt hår och snygg makeup eller med fint hår och utan smink?
De som känner mig vet att jag hellre skulle parta naken än utan smink höhö.

Rakar du hellre av dig ögonbrynen eller tappar dina ögonfransar?
Tappar fransarna för det finns ju lösfrallor liksom (inte lösögonbryn vad jag vet...)

Skulle du hellre vara tvungen att handla allt smink på H&M eller från nätet för resten av ditt liv?
H&M's smink is the shiet!

Skulle du bära mörk lipliner och ljust läppstift i en månad eller en härlig 80-tals permanent?
Eftersom jag är en nittiotalssucker så får det självklart bli den mörka läppennan.

Om du måste välja att måla dina naglar med bara neutrala färger eller färgglada färger resten av livet, vilket väljer du?
Duh! Färg såklart!

Skulle du hellre ha MC Hammer-byxor eller silvriga lamé hotpants offentligt?
Hotpants!

Har du hellre en Oompa-Loompa-apelsin-fake solbränna eller en bondbränna?
Bonnabränna! (fast allra helst sommarlandsfotbränna) höhö

Väljer du hellre en ful klippning eller en ful hårfärg? 
Jag tar båda. Ska man vara ful kan man lika gärna vara rejält ful. 

Varje fredag i ett år måste du antingen sminka dig pin-up inspirerat eller goth-inspirerat, vilket väljer du? 
Goth! Det passar bra till brunsås höhö 

Skulle du hellre bli av med alla dina skor eller all din makeup?
Nääääj vad är det här för sjuk fråga? Det går ju inte välja!

Vad har man för bild här då? Det får bli en Vide i en gardin <3

Kommentarer
Postat av: Tess

Kul utmaning! :-)

2011-09-02 @ 12:55:29
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0