11 April

Här var det dålig uppdatering men jag har i alla fall jobbat och varit på APT hela dagen lång och i går orkade jag inte förinställa några inlägg tills i dag (sånt händer ju) fast det har ju inte hänt så mycket det sista eftersom jag jobbat en del men nu jobbar jag bara i morgon och sen är jag ledig tre hela dar. Tjohej!
Nu har jag i alla fall landat i soffan och tänker inte röra mig en centimeter i onödan. Vilken tur för mig då att min Elle låg i brevlådan när jag kom hem och inte nog med det dom skickade med en extra tidning den här gången. Sånt kan man ju inte annat än att gilla höhö.

Men först lite häng framför datorn!

Kommentarer
Postat av: Fifi

Asså, den här jäkla datorn gör ju att jag aldrig läser tidningar längre, måste skärpa mig!

2012-04-11 @ 21:16:49
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag läser typ aldrig tidningar eller böcker heller för den delan, fastnar oftast framför datorn...

Känns liksom som liiiite mer avkoppling att läsa en bok/tidning en all skit som står på nätet.



Hoppas du får en skön torsdag !!

2012-04-12 @ 15:19:00
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com
Postat av: Diana

iii veckans höjdpunkt ju!! :D Tack för sovplats! Tror dock att Kalle var sugen på att ta en nattlig biltur till Kvänum faktiskt, men gött å veta ändå :D När trillar dom andra in? puss!

2012-04-12 @ 20:29:59
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0