17 April

God morgon!
I dag jobbar jag inte förren i kväll så det ska bli skönt att ha en hel dag med lille gosegrisen först. Fast han hade ju mage att vakna okristligt tidigt i dag desvärre. Redan klockan sju(!) Men så är det ju jämt nästan när jag är ledig eller jobbar kväll, och ser fram emot sovmorgon, så får han för sig att vakna i ottan. Toker. Det blev ju ingen simning i dag som ni kanske förstår. Fattar inte hur jag orkade pallra mig upp på mornarna förr och gå och simma? Kanske kom jag i säng i tid på kvällarna? Många frågor som kräver svar...
Vi har i alla fall hunnit med en mysig frukost och nu sitter jag och funderar på vad vi ska hitta på. Det låg lite snö på marken (va faaan?) så sugen på att gå ut är man ju inte. Får nog greja lite inne. Vad har ni för er i dag?

Trollet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0