6 April

God morgon!
Glad påsk och allt sånt för det glömde jag ju skriva i går. Hur firar ni påsk i år? Själv ska jag spendera den mesta tiden på jobbet men det gör mig ingenting eftersom vi inte är några riktiga påskfirare här. Tur att man trivs på jobbet i alla fall.
Men det är allt lite synd om mig ändå för jag tror att jag har gått och blivit lite allergisk på gamla dar. Har fått utslag som svider på händerna och likadant på tungan. Vet någon vad det är för fel på mig? Orkar inte googla...
Jag är ju inte den allregiska typen liksom så det här känns ju lite bökigt. Kan man förresten bli allergisk bara så där hux flux?

Eh? Många frågor som kräver svar vill jag nog förmedla med den här egobilden från Teneriffa.

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Ja det kan man. Jag fick astma i vuxen ålder! (19 år)

2012-04-06 @ 13:58:01
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0