De sista bilderna från Teneriffa

Japp här kommer den sista bildbomben från resan. Sista dagen hängde vi mest vid poolen som dagen innan.
Paparazzi-familjen


Det var ungefär dom bilderna jag tog på dagen. Fram emot kvällen bestämde vi oss för att gå en sväng före maten.

Vi hittade en gammal...eh...bondgård?


Där i bakgrunden ser man ena delen av hotellet (den delen vi bodde på)

Så kom vi fram till havet!

Vi vandrade tillbaka till hotellet och hann sörpla i oss en mojito innan det var dags att bege sig till den asiatiska restaurangen där vi hade bokat bord.

och man kunde ju lungt säga att vi hade sparat det bästa till sist. Fy fan vad gött det var. Här är en bild på min förrätt mmmm. (varmrätten var så god så den slank ner innan jag ens tagit bild på den)

Herrarna Dalemo

Hotellet by night

Dagen efter var hemresedag och det här var enda bilden som togs när vi står i receptionen och väntar på bussen som ska ta oss till flygplatsen.

Det var den resan det och jag är redan sugen på nästa som vanligt. Får se när och vart det bär av.

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh underbara bilder! Har du nytt objektiv förresten?

2012-04-06 @ 13:54:03
URL: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0