En till nörd i familjen...

Håkan har äntligen gått och blivit med ny mobil! (han har ju "bara" tjatat i snart ett år om att han behöver köpa en ny). Varför det har tagit så lång tid? Han kan ju aldrig bestämma sig. Fast nu har ju Sony Ericsson upphört och det kom en mobil som det bara står sony på och eftersom Håkan älskar sony's pryar mer än vad han älskar mig (höhö) så var valet helt plötsligt väldigt lätt. Han ju bara tvungen att ha den. Det är en smartphone och nu sitter han som klistrad med den hela tiden. Vi satt i går och skulle se på tv och han hade telefonen framför näsa och jag tyckte att han var så sjukt otrevlig! Tills jag kom på att det brukar vara jag som sitter så där hela tiden (och inte sällan med en dator i knät också) eh..?

Håkan kråkan, nu ännu nördigare <3



Kommentarer
Postat av: fifi

Hehe, jag brukar klaga på att Niklas alltid sitter med sin ifån, men jag är nog fan värre själv!

2012-04-13 @ 12:48:53
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0