Ingen vanlig fredag

Hej hopp!
Här har vi precis landat i soffan efter en tripp in till Vara för lite proviantering. I morgon blir det nämligen tjejkväll här och jag hade tänkt att vi även denna gång skulle bada i choklad (och annat gott).
Så i kväll blir det ingen vanlig fredagkväll. Självklart blir det brunsås med tillbehör men rödvinet sparar jag till i morgon höhö. Fast jag har allt göttat mig lite extra i dag ändå. Efter våran PW så drog jag och Vide till Änglaspis och köpte bröd och bullar och myste framför den lilla sjöjungfrun med sånt här gött. Det var vi värda!

Kommentarer
Postat av: REGNSJUK.

De där bullarna såg ju så goda ut att jag kommer gråta mig till sömns ikväll. Vill också ha!

2012-04-13 @ 20:18:19
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: Malin

tummen upp Kristin =)

2012-04-14 @ 06:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0