Långpromenad, hostmedicin och spagetti

Hej hopp!
Nu sitter jag i soffan och slappar medans Vide sover middag och mamma diskar upp efter lunchen. Jo för henne fick vi ju med oss ut på våran pw förstås. Mucho trevligt! Vi drog en vända på nästan fem km och det satt riktigt gött i det här fina vädret. När vi kom hem slängde jag ihop spagetti med köttfärssås som avslutades med att jag och mamma skulle lura i Vide sin slurk med hostmedicin. Han har bivit förkyld den stackaren och han har en envis hosta. Det var inte det allra lättaste men efter psykbryt från båda lägren så slank den ner med hjälp av en muta i form av ett digestivekex...
nu ska jag bara ta det lungt och ladda inför kvällsjobb. Vi hörs lite senare!

Kolla här förresten vilka snajsiga träningskläder jag fick för mig att köpa i Ullared. En hamnar ju som på elitnivå i ett nafs höhö (syns i mörkret gör jag ju om inte annat...)

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Hurtigt!

2012-04-30 @ 14:28:24
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Louise

Snygg hurtbulle! :)

2012-04-30 @ 17:21:44
URL: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0