Lite ytligt kraffs

Ja jag lovade ju att visa er vad som fick följa med hem från stan härom sistens. Bättre sent än aldrig heter det ju.
På H&M hittade jag en fin knallgrön kjol för bara 49 spänn. Perfa! Sen så har jag länge vart ute efter en ärmlös blus i svart och den satt så bra så det fick bli en i mintgrönt också 99 spännos styck.

Lite blandat bröte. Jag kan verkligen rekomendera den lilla runda burken i mitten. En primer som verkligen är skitbra! Den kommer från maybelline.

Sedan så hade jag ju presentkort på gina och för det fick jag två najsiga linnen (men ack så skrynkliga de ser ut på bilden)

Sen så kunde jag ju inte låta bli de här örhängena heller...

Kommentarer
Postat av: spiderchick

kul med shopping!



vad gör man med en primer egentligen? jag har en hemma (som jag fått) men fattar liksom inte grejen, haha.

2012-04-10 @ 16:09:42
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0