Min kväll

Jag chockade både sambon och grannarna genom att gå ut och påta i trädgården...eller nja nu ljög jag lite jag påtade i två krukor närmare bestämt. Planterade två påskliljor och pyntade med ris och fjädrar. Är det påsk så är det. Fast jag har ju varken fixat riset eller påskliljorna själv utan det har jag fått levererat till dörren av svärmor. Tack och bock.

En risbuske till stora entrén och en lite mindre till den andra ingången (den blöta fläcken på trappen är jag efter allt slit)

Det är inte vackert men tur att påsken inte varar så länge då höhö


Kommentarer
Postat av: Louise

eeeh jag har inte påskpyntat något alls än....



Ja Cecilie är jätteduktig på bakning! Det måste jag in och kika på på H&M! Fanns det fler sånadär neon färger?

2012-04-02 @ 20:14:31
URL: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com
Postat av: Diana

Hahahahahahahaaaaa :') vilken söt fläck <3

2012-04-02 @ 20:45:16
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0