The och skorpor

Men jösses vilken lam rubrik. Måste slå någon form av rekord med den men det är i alla fall det jag ägnar mig åt just nu. Jag har även varit redig och simmat och det var änna trångt...eller inte. Var helt själv i bassängen ett tag och kunde bre ut mig bäst jag ville (tills tre gubbar äntrade bassängen och det blev trångt på riktigt)
Nä nu ska jag fortsätta knapra skorpor och kika på tv och fnula på vad jag ska göra med mitt hår för så här kan man ju inte se ut. Börjar bli lite väl långt...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja oj vad det där håret växer.

Vad blir nästa klippning tro?!



Snygga saker du har shoppat och fin tröja till Vide.

Hoppas mensen inte är för jävlig mot dig.

Inväntar min med, känner mig alldeles rörig och lite uppblåst...

Men gillar ändå att den kommer får då känns det som det står rätt till i maskineriet !!



Kram



2012-04-11 @ 11:49:34
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0