20 Augusti

God morgon på er!
Här har vi sovmorgnat oss ordentligt vill jag lova (och karsloken ligger fortfarande och trynar).Tänkte slänga upp del sex av linköpingsresan men den dagen tog jag så fruktansvärt lite bilder. Tror vi hade lite av en slappardag och jag låg mest och läste tror jag.
 
Första bilden togs vid lunchtid (för maten måste man ju fota liksom)
Bild nummer två togs inte förren på kvällen då det var dags för kräftskiva.
Efter maten gick vi till badet...
...och till och med jag hoppade i.
Jahopp mer bilder blir det inte från den dagen men det blir destå fler nästkommande dag.
Nu ska jag gå och skaka liv i min karl.
Smell you later!

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Men du vad mysigt ni har haft det! Här har jag inte tagit ett enda dopp än ... badkrukan är mitt andra namn ;)
Kram

2012-08-20 @ 12:25:28
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0