26 Augusti

Hej och "god morgon".
Fasen vad seg jag är i dag då. De blev nog lite för mycket räkor i går alltså höhö. Lika trevligt som alltid såklart men dessvärre blev det inte så där görmånga bilder direkt. Var väl för upptagen med att äta skulle jag tro.
 
Problem med inställningarna hade jag också...
Håkans pedantiskt upplagda räkrester.
Varför jag ser så förvånad ut? Pappa som tog bilden höll på att fiffla i evigheter med kameran, han tryckte på fel knapp och hade sig och plötsligt brände blixten av utan förvarning och därav min shockade min haha.
En som var vassare med kameran i går än mig var pappa som till och med slängde sig upp på scenen för att få bra bilder.
Det var alles!

Kommentarer
Postat av: fifi

Shit, vad snygg du är!

2012-08-26 @ 19:54:42
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0