5 Augusti

Nu är vi på hemmaplan igen!
Borta bra men hemma bäst och det verkar som att vi fick med oss solen från östergötland hit också (i alla fall för stunden). Vi har haft en kanonvecka och huset vi hyrde var verkligen jättemysigt. Hyresvärden upplyste oss om att hyresgästen veckan före oss var Cecilia Frode. Det kändes lite stjärnglansigt och extraordinärt måste jag säga *stalker*.
Jag har såklart sjuuuuukt möe bilder att visa men det dyker upp lite senare. Just precis nu ska jag slänga mig i soffan med ett par mackor framför en apkul jul (nä det var inte jag som valde film...)
 
Ze mackor
 Inte min favoritfilm (men vad gör en inte för sitt lilla tröll)

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Schysst att skicka tomma kommentarer som jag precis gjorde.. Hehe.. Nicke är ju bra! Han dras vi med här hemma också..

2012-08-05 @ 22:05:34
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0