En extremt skitig bil, chips och Ryan Gosling

Då sitter en med bakändan djupt nedsjunken i soffan då precis som det ska vara så här på kvällskvisten. Bara jag och Viden hemma nu. Håkan är och tvättar våran gamla bil eftersom vi äntligen ska få tummen ur att lägga ut den på blocket. Det tog ju bara drygt ett år. Här går det undan...eller inte. Ni kan ju tänka er vad skitig den är efter att ha stått ute så länge. Håkan har hållit på i över tre timmar men är ännu inte färdig så ni kan ge er på att det blir ordentligt gjort.
När jag har slängt Vide i säng så har jag i alla fall bokat dejt med en påse lantchips och mr Ryan Gosling. Dubbelmums!
 
Här kommer några bilder från i dag.
Eftersom solen var framme så passade Håkan på att klippa gräset och fick hjälp av Hugo.
 Jag bullade upp med fika (hahahohohehe)
En sovande Sixten.
Soldyrkare.
En vaken Sixten.
och lagom till att jag skulle börja skriva det här inlägget så ringde mamma och mormor upp mig på Skypen.
Mycket trevlig dag!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en riktigt bra dag i solen =)
Och som avslutas med dubbelmums ;)

Kram & trevlig helg

Ps.Hoppas bilen gick att få ren .Ds

2012-08-10 @ 07:49:42
URL: http://trainingbysandy.blogspot.com
Postat av: syrran

ahahaha!! jag döööör mormor <3<3<3<3<3

2012-08-10 @ 09:35:22
URL: http://mrsjohanssons.blogg.se
Postat av: Diana

Hahaha men åååh gulligaste skype-bilden ever!! :D

2012-08-10 @ 10:32:28
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0