En mycket trevlig eftermiddag

Ja det har det verkligen varit. Jag har haft en ytterst trevlig fikastund med fjällan och pratat så mycket att jag nästan har lite skav i halsen. Det får vi göra om!
Nu sitter jag och ser på Nicke nyfiken för sjuttioelfte gången och Vide dricker välling. Snart blir det till att slänga honom i säng och sedan ska jag götta mig i soffan framför den här lilla boxen som fjällis "tvingade" på mig. Får se om det är något för mig. Vi har ju kommit fram till att vi har heeeeeeelt olika filmsmak i alla fall.
 
Men lite vampyrer sitter väl aldrig fel?
 
 

Kommentarer
Postat av: aiilis

Vampire Diaries är bra! Snygga karlar att se på med ;)

2012-08-22 @ 22:40:49
Postat av: Anna Tass

VD är jättebra tycker även den här gamla kärringen! säsong tre är bstäld sedan länge och nu väntar vi o väntar o väntar...

2012-08-24 @ 11:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0