Ett förråd och kvällsbesök

Hej på er!
Vilken jädra go dag det har varit i dag då. Förutom det lilla problemet att vi har varit tvugna att stanna på hemmaplan eftersom förrådet vi har beställt skulle komma i dag. Håkan var som ett litet barn (på crack) på julafton när lastbilen backade in på gatan. Efter noga inspektering visade det sig att vi hade fått deluxe dörren(en sån med handtag ni vet...höhö) i stället för snålvarianten vi hade beställt (en sån där man knäpper ihop med ett hänglås). Panik i ledet! Håkan ringde och var orolig men jag tyckte att klantarna gött kunde ge oss den dörren gratis. Så blev det också och där hade vi tjänat in två härliga laxar.
Håkan har mest donat med det stackars förrådet i dag då och jag har varvat mellan solstolen, soffan och spisen faktiskt. Jag kan ju inte bara slöa.
Nu har svärföräldrarna hittat hit också och jag har förberett mig genom att baka en smaskig kladdkaka (fast smaskig återstår det ju att se om den är).
Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt med intjänade pengar, vad ska du köpa för dom istället nu då?! =)

Tror nog säkert kladdkakan blev smarrig !!
Kram

2012-08-16 @ 07:47:29
Postat av: Louise

Nomnomnom geee miiiig!!

Ja Indra aka crazy catgirl blev överförtjust i tröjan, hon började pussa på den... hahaha!

2012-08-16 @ 12:18:22
URL: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com
Postat av: Malin

gött mos! Jag tycker gott att du som går hemma hela dagarna kan bjuda in mig på lite kladdkaka en dag! kram kram

2012-08-16 @ 18:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0