22 December

Hej på er!
Nu sitter jag och päser i soffan efter en arbetsdag. Jobbar den här helgen så vi får se hur det blir med uppdateringen framöver. Julafton är jag ledig men då har jag inte planerat att häcka framför datorn. Juldagen och annandagen jobbar jag också och de stunderna jag inte jobbar firar jag jul på annat håll. Som sagt vi får se hur det blir med uppdateringen dessa dagar men jag lär ju ha mycket att skriva om efter att julen är överstökad i alla fall.
Hur har ni det med julstöket förresten? Här har vi i alla fall slagit in alla julklappar och köpt en paradisask (orka baka julgodis liksom) men det är väl i princip det enda som är gjort. En gran ska vi ha upp också men än så länge är det bara foten som ståtar i hörnet i alla sin...eh...prakt.

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Jag är nästan klar ... och skulle varit det OM jag köpt tillräckligt mycket julklappspapper ;)
Kram

2012-12-22 @ 20:29:56
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0