4 December

Hej på er!
Tänkte uppdatera er lite om gårdagen.
Vide var lite piggare men i stället hade Håkan blivit dålig så han fick vara hemma från jobbet. Så himla mysigt att vara omgiven av sjuklingar...not.
Jag åkte i alla fall och jobbade på koncertuhuset i Vara. Det var en inspirations och motivationsmässa (tror jag dom kallade det) för anställda på Asko eftersom det företaget ska läggas ner och många blir arbetslösa. en del företag mm stod i montrar och informerade och jag tillsammans med ett gäng andra representerade vara kommun. Jätteroligt var det och jag tror nog att det var en hel del som fick upp ögonen för en karriär inom omsorgen.
På kvällen när jag kom hem igen åt jag lite och slängde mig i säng för jag har blivit så sjukt trött igen.
Håkan är hemma från jobbet även i dag och Vide är så gott som frisk nu så det går åt rätt håll. Kanske kanske så klarar jag mig.
Är trött och seg i dag så det blir till att slappa innan jag går till jobbet vid fyra.
Ska se om vi kanske kan få ta bilder på Vide till julkorten i dag. Börjar bli tajt om tid med det som vanligt. Varför är man aldrig ute i tid med någonting?
 
En trött gosefis i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0