13 Februari

Hallå där!
Efter en lång arbetshelg som fortsatt även i dag för min del har jag nu äntligen kommit hem. Det bästa utav allt är att jag för tillfället är helt ensam (nä jag sitter inte på toaletten). Håkan och Vide kommer inte hem förren tidigast om en halvtimme och jag uttnytjar egentiden på allra bästa sätt genom att vräka mig i soffan med en stor tantchokladkaka (som någon visst hade nallat mer än hälften av. Jodå somliga gillar att leva farligt. Min högerkrok väntar på dig Håkan Dalemo höhö)

Skändad choklad


Kommentarer
Postat av: spiderchick

mums!



Jag hittade jeansen på H&M. Dom är väl i ärlighetens namn inte såååå snygga, men väldans sköna. Ska nog köpa ett par till i annan färg ;-)

2012-02-13 @ 19:02:49
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Louise

Hahahaha!



Men åh vad sugen jag blev på den chokladen nu då!

2012-02-13 @ 20:14:58
URL: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0