18 Februari

Här har vi haft en lugn morgon men framåt förmidagen velade vi lite fram och tillbaka om vad vi skulle hitta på. Nu när jag är piggare igen så kryper det lätt i kroppen av trisstes. Huset ser ut som ett bombnedslag så härifrån ville vi gärna slippa ut. Eftersom plusgraderna kryper uppåt och det mest är slask och blask ute så kunde vi inte åka pulka som vi planerat utan vi travade i väg till Änglaspis för att fika. Mycket skojigt eftersom vi där träffade på vänner att snicksnacka med. Nu är vi hemma och äter lite till och sedan är det dags för Vide att åka i säng. Jag och Håkan lär väl slappa lite på soffan innan vi tar tag i städningen.
Själv har laddat upp med jordnötter och apelsinjuice (att jag inte slängde mig ner i ICA-påsen och halsade skiten på vägen hem är ett under) Crääääjvings!!!


Kommentarer
Postat av: storasyrran

Hm, kombinationen apelsinjuice och nötter låter inge vidare men... =)



Min mamma drack morotsjuice när hon väntade min yngsta bror samt käkade Schweitzernöt-choklad tills hon var skinnflådd i munnen..

2012-02-18 @ 14:20:05
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: fifi

Skönt att du känner dig piggare!

Minns den där tröttheten, jag var helt matt den första tiden!

2012-02-18 @ 14:35:05
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Fnulan

Hej vackra tjockis!!!!!!

2012-02-19 @ 23:02:45
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0