1 Januari

Första dagen på det nya året och min mors födelsedag så ett stort yippee ki yey för henne!
Hade ni en trevlig nyårsafton? Min var supermysig med massa god mat, barn all over the place och fina vänner. Bättre kan det inte bli. Slänger upp lite bilder senare.
Här har vi haft en lugn start på dagen med sovmorgon till elva haha. Vide hängde i till srax efter 23.00 i går så han var lite extra trött i dag. Men energinivån är det inget fel på för medans jag sitter här på soffan och göttar mig så hör jag ett oroväckande prassel från köket och hittar en nöjd Vide som har packat upp hela sin skötväska...

Det jobbiga är ju att hela huset ser ut ungefär så där...
Någon som känner för att komma hit och städa? Komsi komsi!
 

Kommentarer
Postat av: Tea

Busunge ;)

2012-01-01 @ 13:34:46
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0