En onsdag som har kännts som en söndag

Ja det blir lätt så när både jag och Håkan är lediga samtidigt. Dessutom blev vi bortbjudna till svärisarna på fika och där fanns även Håkans mostrar plus mormor på besök. Trevligt värre. Vide fick en jättefin bok i försenad födelsedagspresent/julklapp. Måste visa dom en dag (det är en serie och den första fick han i doppresent).
Väl där borta placerade jag mig så lägligt mellan två chokladkartonger så nu när vi väl var hemma igen så var jag inte sugen på mina (platta) semlor. Men det hinner säkerligen ändra sig tills i morgon höhö. När jag inte tryckte i mig svärpäronens göttesaker så ägnade jag mig åt det här:



Till och med roligare än "På väg till Malung" (varför det nu heter på väg till malung när alla redan är där...)
Helt otroligt att jag är uppe så här sent egentligen men nu rycker det allt i ögonlocken. Måste bara ÄTA först höhö.
Smell you later sötizar!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahaha snyggve! Du måste skaffa appen som heter "Mirrors" Calle har den i mobilen och jag har skrattat så jag bölat!



Förresten när får man se en bild på bebisbulan? :)

2012-01-11 @ 21:11:07
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: sändy

HAHA! Du är så jäkla lik Kalle i kalles klätterträd på bild nr 4! haha, så fin <3!

2012-01-11 @ 21:19:34
Postat av: Diana

HAHAHAHAHAHAAAAA :,) Men nr 1 är ju helt klart Sofie L. Nr 4 är ju stinalee. Å den sista är ju jag! Hahaha :D



åååhå finns det en "normal" själ till som tittat på Malung?! :D

2012-01-11 @ 22:08:54
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: August

Ahhhh, kramp i magen! Sitter här och as-garvar för mig själv. Älskar framförallt första och fjärde bilden. Mohahahaha. Ha det bra du den bästa sötisen av dem alla!

2012-01-12 @ 09:08:21
URL: http://enligtaugust.blogg.se/
Postat av: Louise

PRECIS! Jag räknar oxå på fingrarna, till och med på dom lättaste talen! Och man känner sig så otroligt korkad som inte förstår sig på hur man ska räkna olika tal, och då får man sån press på sig själv och då får man ångest!



Men är det den appen som förvränger rösten oxå?

2012-01-12 @ 15:12:37
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0