28 Juli

God morgon på er!
Nu är vi hemma igen (eller det var vi ju redan i går men) vilken hemfärd det blev då. Vi skulle snurra in på någon jävla rastplast och följde skyltar bort åt helvete till slut hamnade vi på ett ställe där vi varken kunde backa eller vända med husvagnen. Håkan fick diarre på kuppen (höhö nä men panik) och vi fick hjälp av några vänliga själar som sade att vi kunde fortsätta rakt fram för då skulle vi komma runt till slut (vägen var smal som en cykelväg) Jaja en repa på bilen senare så var vi till slut ute på E20 igen och kom fram till att vi aldrig ville stanna igen så det var bara att blåsa raka vägen hem. Phjuuu.
Nu på morgonen har jag råkat göra smoothie till ett helt kompani (nu får det vara slut med rostmackor med sylt och jordnötssmör) och nu myser vi framför Hitta Nemo och om en stund ska vi ta tag i uppackningen. Det mesta hann vi med i går men det är allt lite kvar. Pust.
Vi hörs lite senar och då ska ni få de första bilderna från resan!
 
Nu är jag äntligen hemma och kan kabla ut smoothiebilder igen, visst har ni saknat dom? Höhö.
 
 

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Gott med smoothies ju! MEn jag har slutat med det för stunden .. ha snöat in mig på egna musslin istället, haha.

2012-07-28 @ 09:46:25
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0